26 paź 2007

Z ostatniej chwili!

Dwie krowy i dwie kozy w fiacie uno


Policja w wiejskim regionie Afryki Południowej zatrzymała szokujący transport - w czteroosobowym fiacie uno upchnięto dwie krowy i dwie kozy.
Policja, zawiadomiona przez mieszkańców o kradzieży bydła, pojechała na miejsce kradzieży.
Jak podał policyjny rzecznik, kapitan Jabulani Mdletshe, kiedy funkcjonariusze przybyli pod wskazany adres, kierowca zdążył załadować zwierzęta i już odjeżdżał.
Nie był jednak w stanie konkurować z policyjnym wozem i w końcu zatrzymał samochód i czym prędzej uciekł w krzaki. Ładunek przekazano jednostce ds. kradzieży bydła.


Zawsze wiedziałam, że Uno to bardzo zacne autko. :)

6 comments:

MotylaNoga pisze...

Ale czemu go chcieli zatrzymać? Pasów nie zapięły zwierzaki, czy co? Z psem wolno jechać, a z krową już nie? DYSKRYMINACJA!

Meg pisze...

Hhh... Bo fiat uno to samochód osobowy. Nie, żebym od razu szowinistycznie odmawiała rogaciźnie prawa do osobowości... :)
Ale masz rację, w tamtej depeszy był błąd rzeczowy, zabrakło kluczowego zdania. Teraz przekleiłam z innego serwisu... :)

Anonimowy pisze...

hmm, a one byly w jednych kawalkach?
swoich? nie pokrojone?
;-)

Anonimowy pisze...

to bylam ja..

Meg pisze...

One były żywe. Chyba... :)
Ale Twoja wyobraźnia mnie przeraża. :)

Anonimowy pisze...

a ja taka przyziemna jestem...
;-)